Cases

  • Case #️⃣ 17 Peter fra Texta
    “Digital marketing behøver ikke at koste penge. Det gør det selvfølgelig i en eller anden potens. Om det er din tid, tanker eller tal på kontoen. Men med kun 25.000 kr. bliver vi nødt til at tænke kreativt og antage, at du har en kæmpe tidsbank, vi kan låne af.”
  • Case #️⃣ 16 Kenneth fra Kia A/S
    “Analysen fra vores seneste projekt (at sælge elbiler fra det traditionsrige bilmærke, MG, online) er entydig. Brug ikke for mange penge på selve shoppen, hvis budgettet er minimalt. Budgettet skal i stedet gå til at generere penetration.”
  • Case #️⃣ 15 Andreas Obel fra Eloomi
    “Jeg tror også personligt på, at marketing ikke kan kigges på isoleret og holdes i en silo. Man er nødt til at have et holistisk billede og forstå hele købsrejsen. Men uanset hvad, hvis jeg havde 90 dage til at vækste noget, så ville jeg starte med en spørgerunde.”
  • Case #️⃣ 14 Heidi fra Kontormøbler.dk
    “Med en nystartet shop i livsstilssegmentet har jeg bevæget mig ind på lidt af en kampplads med stor konkurrence og mange dygtige modstandere. Derfor har jeg lagt en plan, der både skal generere salg, skabe opmærksomhed om min shop og ikke mindst give mig viden om mine (potentielle) kunder, så jeg kan slå konkurrenterne”
  • Case #️⃣ 13 Sisse fra Creuna
    “Men med et kortsigtet salgsfokus på blot 90 dage, så ville jeg starte med alle de ”lavthængende frugter” – og vente med de store contentproduktioner, SEO-initiativer osv.”
  • Case #️⃣ 12 Gustav fra AndLight
    “Jeg vil have fokus på min forretningsmodel og på Instagram”
  • Case #️⃣ 11 Bettina fra Redoffice A/S
    Allerførst ville jeg sætte Google Analytics op på min shop, og holde øje med trafikken, mens jeg udvikler min marketingtaktik.
  • Case #️⃣ 10 Christina fra POMPdeLUXE
    “Jeg vil have fokus på min forretningsmodel og på Instagram”
  • Case #️⃣ 9 Mads fra Tiffany
    “Min tilgang vil være en kombination af push og pull marketing”
  • Case #️⃣ 7 Kasper fra Labfresh
    “Hvis det var mit eget brand ville jeg gå crowdfunding vejen”
  • Case #️⃣ 8 Morten fra Mogens Daarbak A/S
    “Jeg vil køre aggressive kampagner og SoMe konkurrencer”
  • Case #️⃣ 6 David fra Steen & Strøm
    “Min indsats vil være rettet imod gamification samt Google Business Manager”
  • Case #️⃣ 5 Frederik fra ProfitMetrics.io
    “Sørg for at UX fungerer, således konverteringsraten er optimal før du bruger annonceringskroner”
  • Case #️⃣ 4 Thomas fra DALI A/S
    “Tiden i starten af processen skal bruges smart og effektivt for at få succes”
  • Case #️⃣ 3 Alexander fra Nordic Social
    “Konverteringsoptimeringen skal først og fremmest være på plads før man starter sin annoncering“