90 dage til vækst case 🚀

Andreas Nielsen “Jeg vil bygge et simpelt flow”

Selvom det selvfølgelig afhænger af tusinde ting ville jeg gøre følgende:

 

Jeg ville lave et meget simpelt marketing-flow bestående af 2 dele: 

 

Første del ville være en fed video brugt til Facebook Ads, som repræsenterer nogle af de mest populære produkter. Noget som mine kunder med garanti vil synes er fedt. Med denne video vil jeg prøve at skabe kliks til hjemmesiden, men det vigtigste er faktisk bare at finde den rigtige målgruppe som er glade for produkterne.

 

Derefter ville jeg lave sidste del af flowet: Følge op med Dynamic Product Ads annoncer til dem som enten har klikket på videoen eller set mere end 50% af den.  Denne lille funnel skulle gerne ret hurtigt og nemt kunne finde frem til relevante kunder og efterfølgende vise super relevante annoncer til dem efterfølgende med DPA. 

 

Et sidste tip ville være at ændre DPA annoncerne fra den normale kedelige hvide baggrund, til noget mere urgent/ noget der vækker scarcity frem. Så kunderne føler, at de skal slå til med det samme. 

 

Budgettet kan man jo hele tiden se på, men fordelingen ville være mest i top funnel samt mindre i bottom funnel.

Confect hjælper eCommerces med at optimere deres Dynamic Product Ads ved at give mulighed for at skifte produktbilledernes udseende (baggrund, pris-splash og lignende) – så man endelig har mulighed for at skille sig ud fra konkurrenterne i de dynamiske annoncer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *